לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כותבת לעצמי


האתר שבו אני כותבת על החיים שלי ושואלת שאלות ואתם עונים

Avatarכינוי:  adishl

בת: 23

Skype:  19 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

היום הראשון ללימודים


לוקים אפשרים ליום הראשון ללימודים:
Image and video hosting by TinyPic
מראה שני:
Image and video hosting by TinyPic
מראה שלישי:
Image and video hosting by TinyPic
מראה רביעי:
Image and video hosting by TinyPic
מראה מחמישי:
Image and video hosting by TinyPic

עשי

1.    תבחרי את מה שאת רוצה ללבוש כבר היום! אל תחכי למחר בבוקר, גם אם נראה לך שאת פחות או יותר סגורה על הלוק שאת רוצה. חשוב למדוד ולהתאים הכל כבר היום בערב כדי שלא תגלי מחר בבוקר שבחולצה חסר כפתור, המכנסיים בכלל בכביסה והנעליים ממש לא מתאימות למראה הכללי, למרות שדמיינת הכל אחרת בראש. ושוב – תמדדי!

2.    אם בבית הספר שלך יש תלבושת אחידה, אל תתני לזה לבאס אותך. אחרי הכל, זה רק טופ ויש לך עוד אינספור אופציות לשחק עם המכנסיים והאקססוריז. תבחרי מכנסיים או חצאית שממש מחמיאים לך, תדחפי את התלבושת פנימה ותוציאי קצת ממנה החוצה (שלא תהיה מתוחה עלייך אלא קצת רופפת), תוסיפי לזה נעליים צבעוניות, לק צבעוני, שרשרת ארוכה, צמידים גדולים ואולי גם תיק צבעוני (תלוי בלוק שלך) ואת מוכנה! 
אה, כן, אל תשכחי את משקפי השמש המגניבים שלך!

3.    תשדרגי! גם אם את לא נוהגת להתאפר בכלל ביומיום, אני ממליצה להשקיע קצת יותר ביום הראשון ולהוסיף איפור מינימלי כדי להיראות קצת יותר חגיגית ומטופחת – קצת קונסילר במקומות שבהם החצ'קונים החליטו להפתיע, שכבה דקיקה של מסקרה, גלוס שקוף או ורדרד (או לאבלו צבעוני) ולסיום קצת סומק. 
ממש-ממש לא אוהבת להתאפר? ותרי על הכל, חוץ מהסומק! את לא מבינה כמה חיים יתווספו לפנים שלך אם תוסיפי קצת סומק ורדרד בלחיים.

4.    אם היו לך תכניות לרוץ להסתפר היום כדי להפתיע בתספורת חדשה, קחי בחשבון שלוקח זמן להתרגל לתספורת (גם אם היא ממש מוצלחת) ולכן לא מומלץ לעשות שינויים דרסטיים יום לפני. 
יחד עם זאת, שינויים זה טוב ומומלץ ולכן את יכולה להוסיף פוני, לדרג את השיער או ללכת על גוונים שקרובים לצבע השיער שלך. ביום הראשון תוכלי להוסיף סיכה חמודה או קשת או לאסוף את השיער לגולגול מרושל.

5.    תנסי תיקים חדשים. אם עד עכשיו הלכת בעיקר עם תיק גב, השנה נסי ללכת עם תיקים נוספים שיש לך בארון. סביר להניח שביום הראשון לא תסחבי את כל המערכת בתיק שלך (אולי 5 מחברות, יומן, קלמר וקלסר), ולכן זו ההזדמנות שלך לשלוף את התיק האהוב עלייך וללכת איתו לבית הספר – תיק צד גדול או תיק עם ידית נשיאה שנראה כמו תיק בית ספר אנגלי (כמו זה שבלוק הראשון).

 

 אל תעשי

1.    אל תגזימי. עם כל הכבוד ליום הראשון ללימודים (גם אם בדיוק התחלת חטיבת ביניים או תיכון), זה לא נשף סוף שנה ואפילו לא מסיבת כיתה. אל תבואי עם הופעה מוגזמת. המטרה היא להיראות מעולה, בלי לצאת מהכלים. לכן תוותרי מראש על מחשופים, חצאיות מיני, שמלות תחרה, איפור מוגזם (באמת שלא צריך יותר מקצת סומק, גלוס ומסקרה) ולוקים צבעוניים מדי. אם הבגדים שלך צבעוניים, תוודאי שכל השאר בצבעים ניטרליים (שחור, אפור, כחול כהה) ולהיפך.

2.    אל תבואי עם נעלי עקב, במיוחד אם את בדרך-כלל לא הולכת עם עקבים. זה לא נוח, זה מגביל אותך בתנועה ואי אפשר לדעת מה מצפה לך ביום הראשון – אולי תצטרכי להתרוצץ בין הכיתות או לסחוב ספרים?

3.    אל תשתגעי. מכירה את זה שגם אחרי שמדדת מיליון אאוטפיטים, את עדיין לא אוהבת שום דבר ובא לך רק להתחבא מתחת לשמיכה? זה הזמן לקחת נשימה עמוקה ולהיזכר במה את באמת נראית הכי טוב. אם יש לך ג'ינסים אהובים שאת צמודה אליהם, אין סיבה שתוותרי עליהם ביום הראשון! צוותי אליהם אקססוריז שאף אחד לא יוכל לפספס, תיק מגניב והכי חשוב – גישה! אם תבואי בגישה חיובית ועם חיוך ענק, את כבר תיראי במיטבך!

4.    אל תלבשי בגדים שלא נוחים לך. אם בדרך-כלל את מסתובבת עם מכנסיים, אל תבואי עם חצאית גם אם היא סופר-יפה. זו לא מסיבה של שעה-שעתיים, זה יום לימודים שלם! אם כל היום תצטרכי להילחם בחצאית שלך ולמשוך אותה למטה, זה כבר לא יהיה יום ראשון מושלם, אלא סיוט שרק תחכי שיסתיים. לא חבל?

5.    אל תאחרי. איחורים אופנתיים זה מגניב, אבל לא ביום הראשון ללימודים. באת סופר-שיקית? את יכולה להיכנס אחרונה, אבל תוודאי שזה קורה לפני המורה.

     ובנימה אופטימית זו (מה לעשות, אני נורא מתרגשת לקראת מחר),

     מאחלת לכן שיהיה לכן יום ראשון מושלם, תמיד למצוא דרכים איך להתלבש בסטייל

(גם כשיש תלבושת אחידה) והכי חשוב – שנה מוצלחת!

 

נכתב על ידי adishl , 15/8/2013 11:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לנוגה החברה הכי טובה בעולם


שלחתי הודעות שלחתי מיליון.
היא לא קיבלה.
זה הייה יום הולדתה.
היא כועסת, אני מתביישת.
היא לא אשמה אהייתי צריכה לצלצל.
במקום זה בחרתי להיתעצל.
אז בגלל שלא קיבלת.
בתקווה שאת זה קראת.
אכתוב כמה מילים.
על ילדה מושלמת.
שלי תמיד עוזרת.
פוחדת שאיחרתי, פוחדת שפגעתי.
כי מהיום שנפגשנו מיד ידענו.
חברות אמת מי זה תיצאה.
וכמו שמך נוגה.
כך נגעת בליבי.
נוגה הוא יופי יופיך בחיי.
נ-נחמדה
ו-ומדימה
ג- גאונה
ה- הההאאאא אין מילים.
מקווה שתיסלחי לי כיום הולדתך הוא יום חשוב.
ממני:
עדי
נכתב על ידי adishl , 3/8/2013 15:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לadishl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על adishl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)